cart side close
cart icon
Το Καλάθι μου
Υπάρχουν 0 στοιχείο(α) στο καλάθι σας.
Το καλάθι σας δεν έχει επιλεγμένα προϊόντα!
Υποσύνολο:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ της Ε.Ε.Α.

Πως θα προφυλαχθούν οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις από το Ηλεκτρονικό Έγκλημα

 

Το μεγάλο θέμα των διαδικτυακών κινδύνων που αντιμετωπίζουν οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις –κυρίως αυτή την εποχή που λόγω Covid έχει αυξηθεί σημαντικά το ηλεκτρονικό εμπόριο- αναλύθηκε κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής διαδικτυακής εκδήλωσης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, την Τετάρτη 3/3, στις 18:00.

 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης απαντήθηκαν από τους ειδικούς της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κρίσιμα ερωτήματα, όπως:

 

Πως μπορεί να «θωρακιστεί» μία επιχείρηση από ηλεκτρονική επίθεση;

Μπορούν να γίνουν άμεσα αντιληπτές οι ηλεκτρονικές απάτες;

Που πρέπει να απευθυνθεί ένα θύμα ηλεκτρονικού εγκλήματος;

Τι πρέπει να γνωρίζουν επιχειρήσεις και επαγγελματίες για τους διαδικτυακούς κινδύνους;

Για το καίριο ζήτημα των διαδικτυακών κινδύνων και το πως μπορεί να αντιμετωπιστούν, μίλησε ο Διευθυντής Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κ. Βασίλης Παπακώστας και η Αστυνόμος Β’ Ειδικών Καθηκόντων, Μηχανικός Πληροφορικής, κυρία Αιμιλία Δουκέλη.

 

Πρόκειται για ένα θέμα που απασχολεί όχι μόνο το καταναλωτικό κοινό αλλά και το σύνολο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που είναι εκτεθειμένες σε όλες τις μορφές ηλεκτρονικής απάτης και περισσότερο ευάλωτες σε σχέση με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις.

 

 

 

Δείτε το βίντεο εδώ

 

https://www.youtube.com/watch?v=z88L702gb1o

Η αγορά εργασίας μετά τον Covid-19

Διαδικτυακή ημερίδα για τα επαγγέλματα του μέλλοντος που διοργάνωσαν η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος και το ΕΕΑ την Κυριακή 31 Μαΐου. Εισηγητής του Σεμιναρίου ο Δρ Κότιος Κωνσταντίνος- Σύμβουλος Εκπαίδευσης

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.youtube.com/watch?v=CPAuVJpOoL8

 

AFTER CRISIS MARKETING

Το ΕΕΑ σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών διοργανώνει διοργάνωσε το webinar με θέμα:

After crisis marketing, τι δεν άλλαξε η πανδημική κρίση και τι θα αλλάξει ενώ θα έπρεπε ήδη να έχει αλλάξει…

Η θεματολογία του webinar περιλαμβάνει:

  • Προσωπικό μάρκετινγκ τεσσάρων διαστάσεων (4D)
  • Ποιος και Πώς μπορεί να αξιοποιήσει την “ρωγμή της ιστορίας” που συνέβη με την πανδημία
  • Ποιοι είναι οι πραγματικοί ανταγωνιστές μας, και ποιες μάχες δεν πρέπει να χάνουμε
  • Η μηδενική στιγμή της αλήθειας και  η σημασία της για την συμπεριφορά του πελάτη
  • Τι δεν άλλαξε στην αγορά  η πανδημία; (…και γιατί το παραβλέπουμε)
  • Τι άλλαξε στην αγορά η πανδημία; (…και που κακώς μας αιφνιδίασε)
  • Νέα κατάσταση, νέα καθήκοντα του ασφαλιστικού πράκτορα
  • Ο επιχειρηματικός εαυτός, στην παρούσα κρισιακή φάση, και το  πλάνο του επανασχεδιασμού
  • Ένα εφαρμόσιμο digital media marketing Plan, ποια είναι τα σημεία κλειδιά

Εισηγητής

Δημήτρης Μαύρος, EDU Planner ΙΧΟΣ, Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων, Early Warning Mentor, Master, Ανθρώπινο δυναμικό (Kingston), και Επαγγελματική συμβουλευτική (Strathclyde), Διοίκηση επιχειρήσεων (ΑΤΕΙ), Φιλοσοφία (ΕΚΠΑ)

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.youtube.com/watch?v=06dAxtaMow0

 

Η πρόκληση της πανδημίας & η μετάβαση σε άλλο επίπεδο πώλησης

 

Ευελιξία – Προσαρμοστικότητα – Αλλαγή είναι τρεις απαιτήσεις των καιρών μας, όπως διαμορφώνουν τις εργασιακές σας συνήθειες μέσα από την πανδημία.

 

Τρεις σημαντικές δυσκολίες που θα χρειαστεί να ξεπεράσετε είναι:

  • Να βγείτε από τη «ζώνη της άνεσης σας» και να διεισδύσετε στο καινούργιο, το διαφορετικό, το ξένο, εκμεταλλευόμενοι τις νέες τεχνολογίες που θα αντικαταστήσουν την ανθρώπινη επαφή σε μεγάλο βαθμό.
  • Να μάθετε νέες τεχνολογικές δεξιότητες που θα είναι απαραίτητες στη δουλειά σας από εδώ και στο εξής
  • Να μπορέσετε να εφαρμόσετε στην πράξη αποτελεσματικά όλες τις καινούργιες γνώσεις και δεξιότητες!
  • Η Θεματολογία συμπεριλαμβάνει:
  • Οικονομικός Δαρβινισμός, τι είναι και πως τον εφαρμόζουμε.

 

Τι έχει αλλάξει στον τρόπο που θα δουλεύουμε από εδώ και στο εξής.

5 Κανόνες ηλεκτρονικής ανάπτυξης των εργασιών σας

 

  • Σε ποιους τομείς χρειάζεται να αναβαθμιστούμε και να εκπαιδευτούμε
  • Ποιες είναι οι «Δραστηριότητες Υψηλής Ρευστοποίησης» και πως τις εφαρμόζουμε ηλεκτρονικά.
  • Πως επικοινωνούμε με υπάρχοντες πελάτες μας με στόχο το Cross Selling & Up Selling
  • Πως βρίσκουμε νέους ποιοτικούς πελάτες μέσα από τη στρατηγική χρήση των social media
  • Πως κλείνουμε το ραντεβού για πώληση και τι χρειάζεται να προηγηθεί ηλεκτρονικά
  • Πως προετοιμάζουμε το έδαφος για νέες επαφές digitally που θα δεχθούν να μιλήσουν μαζί μας

 

Ποιες είναι οι απαιτήσεις των καιρών μας και τι να κάνουμε για να τις προλάβουμε.

Tips προσαρμοστικότητας στα νέα δεδομένα.

Πώς να διατηρήσουμε επαφή με τους «ζεστούς» μας πελάτες.

 

Πηγές για νέους ποιοτικούς πελάτες

  • Λήψη συστάσεων : Τι έχει αλλάξει στη διαδικασία
  • Η σπουδαιότητα του Follow Up στην καθημερινότητα μας
  • Ποια θα είναι η νέα μορφή ραντεβού/παρουσίασης για πώληση digitally

Η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης σε πέντε στάδια

1.) Διαμόρφωση επαγγελματικού Προφίλ σε LinkedIn & Facebook. (profile optimization)

2.) Οργάνωση και σχεδιασμός δημοσιεύσεων και παρουσίας στα social media.

3.) Αύξηση των ακολούθων/φίλων (εν δυνάμει πελάτες) σε Facebook & LinkedIn.

4.) Μέθοδος προσέγγισης νέων εν δυνάμει πελατών μέσω LinkedIn και follow up.

5.) Ηλεκτρονικό Κλείσιμο ραντεβού / τηλεδιάσκεψης ραντεβού με πελάτη.

 

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.youtube.com/watch?v=P9PybJReR3o

«Εξεύρεση πελατών με ψηφιακούς τρόπους & αντιμετώπιση αντιρρήσεων στην περίοδο της Covid -19 και όχι μόνο…!»

Εισηγητής: Παναγιώτης Λελεδάκης

Θεματολογία:

– Πρακτικοί και αποτελεσματικοί τρόποι εξεύρεσης πελατών μέσω Internet (ίσως καλύτεροι και από τους κλασσικούς…)

– Τεχνικές διαχείρισης της αντίρρησης του πελάτη «…ας το δούμε μόλις περάσει η κρίση!» και τεχνικές κλεισίματος.

– Digital Personal branding: Πως να προηγηθεί η φήμη σας στον πελάτη και να αυξήσετε κατακόρυφα το ποσοστό κλεισίματος.

– Πρακτικά εύκολα στη χρήση εργαλεία internet για ψηφιακό marketing!

– Ερωτήσεις και απαντήσεις – Q&A

 

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

 

https://www.youtube.com/watch?v=bFz8DMTOPKY

 

Στάδια και Βήματα Διαχείρισης Κινδύνου σε Κρίση

 

Το Ε.Ε.Α. με τη στήριξη του Eκπαιδευτικού Ομίλου Coordinators Group διοργάνωσε τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2020 σεμινάριο στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές με θέμα:«Στάδια και Βήματα Διαχείρισης Κινδύνου σε Κρίση».

Εισηγητές του webinar ο κ. Παναγιώτης Β. Καρναχωρίτης  & o κ. Βασίλειος Π. Καρναχωρίτης.

Λίγα λόγια για το webinar

Η πιθανότητα μιας ανεπιθύμητης απόκλισης από ένα επιθυμητό αποτέλεσμα ή από μία κατάσταση που προσδοκούμε, ελπίζουμε, ευχόμαστε & προσπαθούμε, χαρακτηρίζεται επιστημονικά ως ΚΙΝΔΥΝΟΣ.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι στην παρούσα χρονική στιγμή, εν μέσω κορονοϊού, μείζον ζήτημα για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις είναι η Επιχειρησιακή Συνέχεια, και με δεδομένη την εξέλιξη της τεχνολογίας, είναι αντιληπτό ότι ο μόνος τρόπος να αντιμετωπισθούν σωστά και αποτελεσματικά οι κίνδυνοι, είναι η ορθολογική & μελετημένη διαχείριση τους.

Οι διαδικασίες της διαχείρισης του κινδύνου πρέπει να γίνονται τόσο από τον ιδιοκτήτη ενός οικονομικού συμφέροντος, όσο και  από τους συνεργάτες και τα στελέχη της κάθε ασφαλιστικής επιχείρησης, προκειμένου να προβούν στο πέμπτο διεθνώς βήμα της σωστής διαχείρισης κάθε κινδύνου, που είναι η ασφάλιση.

Σκοπός του webinar

  • Να περιγράφουν οι ορισμοί και τα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν, στη διαχείριση οποιουδήποτε κινδύνου, καθώς και τα υποχρεωτικά βήματα και οι μέθοδοι που χρειάζεται να γνωρίζει ένα φυσικό πρόσωπο προκειμένου να θεωρείται διαχειριστής κινδύνου & να προτείνει λύσεις για τη σωστότερη & ενδεδειγμένη αντιμετώπισή του.
  •  Να διαχειριστεί – κάθε πρόσωπο που καλείται – επαγγελματικά αλλά και ιδιωτικά  έναν οικονομικό ή επαγγελματικό  κίνδυνο ζωής, περιουσίας ή λοιπών αγαθών,  να γνωρίζει άριστα την τέχνη της διαχείρισης ενός οικονομικού κινδύνου, στο πλαίσιο των δυσμενών οικονομικών συνθηκών της περιόδου αυτής, λόγω κορονοϊού.

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

 

https://www.youtube.com/watch?v=7nSSXlE0q4Y

 

Ψηφιακοί τρόποι ανάπτυξης εργασιών των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Το Ε.Ε.Α. με τη στήριξη του ΕΙΑΣ διοργάνωσε την Πέμπτη 7 Μαΐου 2020 δωρεάν σεμινάριο στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές με θέμα: Ψηφιακοί τρόποι ανάπτυξης εργασιών των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Εισηγήτρια: Μ. Τσικογιαννοπούλου

Στόχος του webinar είναι οι συμμετέχοντες:

  • Να αναγνωρίσουν πόσο έχουν αλλάξει οι καταναλωτές, πως κατηγοριοποιούνται και τι αναζητούν εν μέσω υγειονομικής κρίσης.
  • Να κατανοήσουν τις αλλαγές που απαιτούνται, ώστε ενισχύσουν τον ρόλο τους με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
  • Να μάθουν πως μπορούν να χτίσουν το Brand name τους, να κάνουν εξεύρεση υποψηφίων πελατών και να δημιουργήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους μέσω των Social Media (π.χ. facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Και τέλος, να γνωρίσουν πως διεξάγεται και τι πρέπει να προσέχουν σε ένα ψηφιακό ραντεβού με πελάτη μέσω teleconference meeting (π.χ. skype, zoom, webex, Microsoft team)

Για τη συμμετοχή είναι απαραίτητη η Εγγραφή  (ονοματεπώνυμο και email) κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

*Λίγα λόγια για την εισηγήτρια: ΜΒΑ, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Συν-ιδρύτρια του «Οικονομικού Μουσείου» / Στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς που έχει διεξάγει πάνω από 920 εκπαιδευτικά σεμινάρια. Με σπουδές Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Μ.B.A. του Πανεπιστημίου Kingston της Μεγάλης Βρετανίας. Είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων και Καθηγήτρια μεταπτυχιακών μαθημάτων (ΜΒΑ) Ηγεσίας και Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων του Διεθνούς Κολλεγίου ICBS Business College. Έχει διατελέσει σε θέσεις ευθύνης Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και είναι τακτική Εισηγήτρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), επί θεσμικών θεμάτων και ενοτήτων ασφαλιστικής τεχνικής, κλαδικών ασφαλίσεων, επικοινωνίας και πωλήσεων. Έχει συγγράψει δύο βιβλία με θέμα το Μάνατζμεντ των Ασφαλιστικών Επισχειρήσεων. Είναι συν-ιδρύτρια του πρώτου και μοναδικού μουσείου για την Οικονομία, όπως την δίδαξαν οι ιδρυτές της ιδέας της οικονομικής επιστήμης, Αριστοτέλης κ.α., το «Οικονομικό Μουσείο» στο Δήλεσι Βοιωτίας.

 

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.youtube.com/watch?v=fsELHpRGPGM

Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο στην μετα κορονοϊό εποχή

Τον Μάιο 2020 το ΕΕΑ διοργάνωσε webinar με τίτλο «Το Νέο Επιχειρηματικό Μοντέλο Στην Μετα Κορονοϊό Εποχή» με εισηγητή τον Θεόδωρο Μουλό.

Η  πανδημία λόγω του COVID-19 αναγκάζει  τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τον τρόπο λειτουργίας τους, να διαχειριστούν το εργατικό δυναμικό τους, να συμμορφωθούν με τις κυβερνητικές αποφάσεις και να αντιδράσουν στις ανάγκες των πελατών και των εργαζομένων.

Νέοι όροι υγιεινής και ασφάλειας,νέες τεχνολογικές προκλήσεις, νέα μοντέλα εργασίας και παραγωγικών διαδικασιών έρχονται στο προσκήνιο που αλλάζουν το επιχειρηματικό μοντέλο μετά τον COVID-19.

Η πληρωμή με πιστωτικές κάρτες, οι επικοινωνίες χωρίς επαφή, τα πιστοποιητικά χωρίς προσωπική παρουσία και πολλά άλλα θέματα αλλάζουν τον τρόπο του επιχειρείν.

Μήπως όμως απλά ήταν ο σωστός τρόπος επιχειρείν ούτως ή άλλως. Μήπως απλά μας ξεδίπλωσε ευκαιρίες που μπορούμε πλέον να δούμε με ένα άλλο μάτι; πόσο αλλάζει η επιχειρηματική μας δραστηριότητα πλέον;

Ο κ. Μουλός, Early Warning Europe Mentor, διαθέτει εμπειρία 15 + ετών στη λειτουργία επιτυχημένων και κερδοφόρων προϊόντων λογισμικού. Τα τελευταία τρία χρόνια, είναι ο CEO της GrowthRocks (κατάταξη #1 για το Growth Hacking παγκοσμίως). Η καριέρα του περιλαμβάνει διευθυντικούς ρόλους για εταιρείες ανά την υφήλιο και διαθέτει σημαντικές δεξιότητες στην ενδοεπιχειρηματικότητα και την επιχειρηματικότητα. Ένα από τα μεγάλα επιτεύγματα καριέρας του ήταν η κατασκευή i-docs ένα διεθνές προϊόν στη Διαχείριση Επικοινωνίας Πελατών και το segmatiX, ένα προϊόν για τον αυτοματισμό μάρκετινγκ που πολύ γρήγορα βρήκε έλξη σε σημαντικές αγορές της Ευρώπης και επίσης viral-loops που σήμερα αποτελεί μία από τις ταχ στις ΗΠΑ.
Είναι επίσης συνιδρυτής και Εκπαιδευτής της Growth Hacking Academy, ομιλητής στο (-ες) Growth Marketing Conference (-ες) και Εκπαιδευτής Στον ελεύθερο χρόνο του βοηθά τους Startups για να επιτύχει ανάπτυξη και εφαρμογή προϊόντων.

 

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.youtube.com/watch?v=zj7ntkuCW1w

Oρίζω την πορεία μου ,Κατευθύνω τα πανιά μου!

Η Επιτροπή Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, διοργάνωσε την Πέμπτη 23/04/2020 webinar με θέμα: “Oρίζω την πορεία μου, Κατευθύνω τα πανιά μου!”

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ:

O Ιδρυτής και Managing Director της Brain Up ,Master Trainer Μανούσος Μαροπάκης θα παρουσιάσει:»Toν οδηγό επιβίωσης στην Κρίση”

Η Senior Partner at Brain Up,Corporate & NLP –Life Coach,Marte Meo Consultant,Διπλωματούχος Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Κατερίνα Μόσχου θα παρoυσιάσει: “Συναισθηματική Ανθεκτικότητα Τα Στάδια της Αλλαγής ,tips & tricks Αυτοφροντίδας.

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.youtube.com/watch?v=Juj0-DCdb9M

WEBINAR για Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού για μικρές επιχειρήσεις.

 

Το ΕΕΑ σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών διοργάνωσε στις 20 Απριλίου 2021 εκπαιδευτικό webinar με τίτλο «Επιλογή, αξιολόγηση, εκπαίδευση ανθρωπίνου δυναμικού για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες» με στόχο να βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες να κατανοήσουν τα μυστικά της επιλογής και εκπαίδευσης συνεργατών.

Εισηγητές στο webinar ήταν η επίκουρος Καθηγήτρια Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού του ΟΠΑ κ. Παναγιωτοπούλου Λήδα και η υποψήφια διδάκτωρ κ. Μπλίκα Εύη. Η κ. Μπλίκα, με πολυετή εμπειρία στην Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού ανέλυσε τα μυστικά για την Προσέλκυση & Επιλογή Προσωπικού, Αξιολόγηση, Αμοιβές και Εκπαίδευση & Ανάπτυξη των ανθρώπων μιας επιχείρησης.

Δείτε το σεμινάριο στον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.youtube.com/watch?v=kTVEPfi66hE